Scenariul predefinit „Alarmă de Intruziune” din aplicația TaHoma permite conectarea sistemelor de securitate Somfy Protect și a senzorilor compatibili cu unitatea TaHoma.
Când aveți cel puțin un senzor de deschidere sau de mișcare și un sistem de securitate Somfy Protect, vi se va propune scenariul predefinit. Permite senzorilor TaHoma (mișcare sau deschidere) să declanșeze alarma Somfy Protect. Puteți personaliza cu ușurință scenariul configurând cel puțin unul dintre modurile alarmei și alegând senzorul care să declanșeze alarma.
De exemplu:
Dacă alarma dvs. este în modul Total și o intruziune este detectată de unul dintre dispozitivele dvs. IntelliTAG air io, alarma dvs. Somfy Protect va fi declanșată.
Pe lângă propunerea de scenariu predefinit, veți putea folosi oricare dintre senzorii dvs. ca declanșator pentru a suna alarma cu ajutorul unui scenariu avansat.
Dacă alarma dvs. este în modul Noapte și este detectat fum, alarma dvs. Somfy Protect va fi declanșată.
Avertizare!
Sisteme Somfy Protect compatibile:
NB: Această caracteristică nu este disponibilă cu Connectivity Kit deoarece produsul nu este compatibil cu Somfy Protect sau cu senzori.
Somfy lucrează pentru a oferi soluții coerente tuturor utilizatorilor săi.
Aplicația TaHoma este cea mai nouă aplicație care are atât de multe de oferit pentru tine: funcții extinse și compatibilități, design și interfață de utilizare moderne, actualizări regulate. Mai multe informații aici despre trecerea la noua aplicație.
Verificați aici noile compatibilități ale unității dvs. Connexoon cu noua aplicație: Care sunt noile compatibilități pe care le câștig în urma trecerii de la aplicația mea Connexoon la aplicația TaHoma?
Aplicațiile Connexoon vor funcționa în continuare până în 2027. Cu toate acestea, nu vor mai fi actualizate.
Dimpotrivă, aplicația TaHoma este actualizată în mod regulat, oferind noi posibilități și compatibilități.
Trecerea de la aplicația Connexoon la aplicația TaHoma este definitivă. După ce ați schimbat, nu veți mai putea reveni la aplicațiile Connexoon.
Aplicația TaHoma oferă un design și o interfață nou-nouță. De asemenea, extinde domeniul de aplicare al compatibilității.
Nu te vei mai limita la anumite categorii de produse (acces, ferestre, terasa...) ci vei beneficia de compatibilitati cu :
Dacă utilizați o unitate Connexoon io, toate produsele io devin compatibile, inclusiv produsele io ale partenerilor:
• Termostat și valve
• Senzori
• Motorizări (pentru protecția ferestrelor și acces)
• Produse de încălzire Atlantic io
• Dispozitive Velux io
• Și altele !
Dacă utilizați un Connexoon RTS, toate produsele RTS devin compatibile
• Iluminat
• Terasă
Pentru unitățile Connexoon, atât pentru io, cât și pentru RTS, sunt disponibile acum compatibilitățile cloud la cloud și IP. Soluția ta este compatibilă cu produsele Somfy protect, termostatul Somfy conectat dar și senzorul de consum Schneider, iluminatul și prizele Legrand, Sonos, Philips Hue sau gateway-ul Intesis AC.
Descoperiți toate compatibilitățile aici:
• Lista de compatibilități a aplicației Connexoon IO și TaHoma
• Lista de compatibilități a aplicației Connexoon RTS și TaHoma
Pe lângă o interfață complet reproiectată, aplicația TaHoma vă oferă noi funcții, cum ar fi sugestii de scenarii și un meniu de favorite.
Noua aplicație TaHoma este actualizată de câteva ori pe an, pentru a vă oferi, și mai multe compatibilități și funcții noi.
Trecând de la o aplicație Connexoon la aplicația TaHoma, veți pierde compatibilitatea cu sirena Somfy io și alarma Somfy RTD.
Toate celelalte produse Somfy rămân compatibile cu aplicația TaHoma.
Unele funcții disponibile în aplicațiile Connexoon nu sunt disponibile cu aplicația TaHoma.
Din păcate, nu este posibilă integrarea motoarelor wireless de la alți producători în TaHoma®/TaHoma® switch//TaHoma® DIN Rail sau Connectivity kit decât dacă producătorul oferă o interfață compatibilă.
Dacă producătorul oferă o interfață compatibilă, acest lucru poate fi posibil numai în cazul TaHoma / TaHoma switch.
Dacă este posibil, întrebați direct dezvoltatorul imobiliar sau producătorul.
Veți găsi aici toate interfețele compatibile și partenerii TaHoma®.
Pentru a face acest lucru, trebuie să setați produsele Velux în modul învățare și să scanați sau să căutați echipamentele și TaHoma®. Apoi, lăsați-vă ghidați pas cu pas de aplicația TaHoma®. În funcție de transmițătorul Velux (transmițător unidirecțional sau bidirecțional), produsul este pus într-o stare diferită de pregătire pentru învățare.
Contactați Velux pentru informații despre modelul pe care îl utilizați.
LED-ul Connectivity kit-ului dvs. vă poate oferi informații despre starea acestuia:
TaHoma switch este o unitate de comandă inteligentă pentru a conecta și centraliza echipamentele din locuință de la Somfy și de la mărci partenere. Este compatibilă cu trei protocoale radio: io home-control, RTS și Zigbee 3.0. De asemenea, permite compatibilitate Cloud și cu principalii asistenți vocali de pe piață. TaHoma switch este conectată la noua aplicație TaHoma, care permite crearea de scenarii manuale, planificate și avansate și multe alte funcții.
Connectivity kit este un gateway pentru a controla motorizările și iluminarea Somfy din aplicația TaHoma sau prin intermediul unui asistent vocal (cu un Asistent vocal suplimentar). Connectivity kit folosește două protocoale radio Somfy: io home-control și RTS. Chiar dacă folosesc aceeași aplicație, Connectivity kit oferă mai puține funcții decât TaHoma switch, de exemplu, pot fi create doar scenarii manuale.
Connectivity kit este compatibil cu principalele soluții de motorizare Somfy (pentru rulouri, porți, uși de garaj, jaluzele interioare, copertine...) și iluminat.
Datorită unui parteneriat cu Velux, motoarele lor io pot fi, de asemenea, integrate în soluție
Connectivity kit nu este compatibil cu senzorii Somfy, soluțiile de securitate și încălzire, receptoarele de acces io și RTS și echipamentele pentru locuință ale altor mărci.
Click aici pentru a verifica compatibilitatea echipamentului dvs.
Când sunt conectate la un Connectivity kit, funcțiile aplicației TaHoma sunt limitate. Connectivity kit nu permite programarea. Cu toate acestea, le puteți crea, în anumite condiții, din aplicația Asistentului Vocal (cu utilizarea unui Asistent Vocal suplimentar).
Prin rețeaua sa de parteneri profesioniști, Somfy vă ajută să vă realizați proiectele.
Explicați-ne nevoile dvs. și primiți o ofertă detaliată, gratuită și fără obligații. Vă punem în legătură cu profesioniști autorizați.
Primiți o cotație de la un instalator Somfy!
Doriți asistență în proiectul dvs.? Somfy are o rețea extinsă de instalatori și producători în toată țara. Acești profesioniști independenți vă stau la dispoziție și vă vor ajuta cu proiectul dumneavoastră.
Găsiți un profesionist Somfy în proximitate!
Un partener Somfy Expert are o relație contractuală cu Somfy și se angajează să ofere un serviciu profesionist, respectând cele 10 angajamente din Carta Angajamentelor:
Găsiți un partener Somfy Expert în proximitate!
Un partener Somfy Expert este un instalator independent, instruit în mod regulat cu privire la tehnologiile și produsele noastre. Aceștia vă stau la dispoziție pentru a vă sfătui cu privire la toate soluțiile noastre motorizate și inteligente, pentru a le instala, întreține și adapta. Alegând un partener Somfy Expert, poți fi asigurat de servicii de calitate pentru instalarea soluțiilor tale Somfy motorizate și automatizate.
Găsiți un expert Somfy în apropiere!
Somfy este un grup industrial care nu are instalatori; ne bazăm pe o rețea de instalatori parteneri independenți, parte din rețeaua Somfy Expert. They are recognized for their skills and know-how.
Mai multe informații pot fi găsite la linkul de mai jos:
Ce este un partener Somfy Expert?
Dacă ați șters un produs din aplicația dvs. TaHoma și doriți să-l adăugați din nou, urmăriți tutorialul dedicat cum să adăugați echipamente și produse noi în aplicația TaHoma®?
Pentru a afla, deschideți aplicația TaHoma® și faceți clic pe „meniu plus”, apoi selectați asistență și asistență avansată. Versiunea unității dvs. de automatizare a locuinței (TaHoma, TaHoma switch, Connectivity Kit sau TaHoma DIN-Rail) va fi disponibilă.
La prima conectare, actualizarea va fi propusă automat dar și de fiecare dată când este disponibilă o nouă versiune. Cea mai bună procedură constă în oprirea/pornirea sursei de alimentare. Apoi actualizarea va începe automat.
De asemenea, puteți deschide aplicația TaHoma și să faceți clic pe „meniu plus”, apoi să selectați ”unitatea mea”. Mergeți la ”actualizarea unității” și veți fi ghidați pas cu pas. Dacă este disponibilă o versiune mai nouă a software-ului, selectați instalați actualizarea acum sau instalați diseară. Pentru a beneficia mereu de cele mai recente actualizări, puteți selecta în această secțiune actualizarea automată a unității dvs.
Click aici pentru răspuns.
Dacă LED-ul de la unitatea TaHoma®, TaHoma® switch sau Connectivity kit este roșu, înseamnă că nu are conexiune la Internet. Vă rugăm să verificați următoarele porturi. Aceste porturi trebuie să fie activate pentru a conecta TaHoma® la Internet.
Fără conexiune la internet, nu veți putea face nimic. Conexiunea la internet este obligatorie.
Dacă unitatea dvs TaHoma® , TaHoma® switch, Connectivity kit sau TaHoma DIN-Rail V2 este deja înregistrată, nu o veți putea înregistra din nou. Numărul PIN al unității de automatizare a locuinței este asociat contului de utilizator.
În cadrul contului în aplicație, puteți schimba adresa de e-mail și, prin urmare, numele de utilizator.
Tehnologia Apple HomeKit oferă o modalitate ușoară și sigură de a controla accesoriile compatibile HomeKit folosind aplicația Apple Home și Siri pe iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod sau Mac.
Peste 50 de mărci din întreaga lume oferă produse care sunt compatibile cu HomeKit* și dispozitivele dvs. Apple - și tot mai multe pe drum....
Și acum și unitățile noastre de comandă inteligente TaHoma®,TaHoma switch , Connectivity kit și TaHoma DIN Rail V2! ( nu și TaHoma DIN Rail V1)
TaHoma, TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit sunt compatibile cu Apple Homekit*, nu și TaHoma DIN Rail V1. Datorită compatibilității, vă puteți controla echipamentul Somfy pentru locuință fie din aplicația Siri, fie din aplicația Apple Home.
Aplicația TaHoma® permite conectarea între echipamentele pentru locuință și dispozitivul de control folosind tehnologia HomeKit*. Această legătură este o conexiune locală directă între unitatea folosită pentru a controla (TaHoma, TaHoma switch, TaHoma DIN -Rail V2 și Connectivity kit) și echipamentul pe care îl controlează.
Această conexiune necesită o dezvoltare specifică cu software încorporat (deci local) în fiecare unitate.
Notă: compatibilitățile obișnuite dezvoltate pentru TaHoma® cu alți parteneri de servicii au funcționat în cea mai mare parte prin Cloud.
Fiecare generație de unitate de automatizare trebuie să urmeze un proces de certificare specific.
Noile unități TaHoma® produse (inclusiv TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit) au fost actualizate pentru a include specificațiile HomeKit:
Dacă aveți deja TaHoma® acasă (sau obțineți unul fără detalii HomeKit): funcționează. Utilizați doar aplicația TaHoma® pentru a iniția legătura către HomeKit (consultați tutorialul despre HomeKit direct în aplicația TaHoma®).
O selecție de echipamente Somfy este compatibilă cu tehnologia HomeKit* prin TaHoma® (inclusiv TaHoma V2, TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit), conform aprobării Apple:
HomeKit permite doar scenarii create în aplicația Home („scenarii”).
În consecință: scenariile TaHoma® nu sunt disponibile în HomeKit (pentru TaHoma clasic și aplicația TaHoma). Dar puteți crea scenarii în aplicația Home, care includ echipamente Somfy!
Pentru a face acest lucru, deschideți aplicația TaHoma® și faceți clic pe „meniu plus”, apoi selectați „unitatea mea”. În categoria opțiuni unitate, activați sau dezactivați indicatorul luminos.
Click aici pentru a afla răspunsul.
Produsele conectate Somfy sunt compatibile cu majoritatea sistemelor de încălzire: pompe de căldură, boilere, încălzitoare, sobe cu peleți etc. Le poți controla printr-un termostat sau o valvă termostatică conectată sau prin interfața pilot cu cablaj sau prin aplicația TaHoma®. Află care soluție este cea mai potrivită pentru tine cu ajutorul website-ului nostru de verificare a compatibilității.
Pe lângă sistemele Somfy de control al încălzirii, TaHoma® este compatibilă și cu mărcile principale de produse de încălzire: Atlantic, Sauter, Hitachi, De Dietrich, Thermor, Danfoss, Honeywell și CIAT. - Radiatoare electrice. Radiatoarele conectate ale partenerilor noștri: Atlantic, Thermor, Honeywell (gama Evohome) și Sauter vin cu tehnologia io-homecontrol integrată. Adaugă radiatoarele în aplicația TaHoma® pentru a ajusta temperatura casei, cameră cu cameră. După aceea, selectează modul dorit de încălzire (Eco, Comfort), indiferent dacă ești acasă sau de la distanţǎ. - Pompe de căldură. Conectează pompa de căldură la TaHoma® pentru a programa de la distanță încălzirea sau a monitoriza consumul de energie. Ciat și De Dietrich sunt dotate cu sistemul de control radio HomeConnect (modelele Xenea și G-Kub) și cu Diematic ISystem (modelul HP Inverter). Tehnologia io-homecontrol este deja integrată în aceste sisteme. Pompele de căldură Hitachi funcționează cu TaHoma® prin intermediul unui portal. Consultă pagina TaHoma® pentru a afla care sisteme sunt compatibile.
Ce să verifici înainte de a selecta un sistem motorizat: 1. Ai un racord la rețeaua electrică în locul în care vrei să instalezi motorul? 2. Poarta funcționează corect? Se deschide și se închide fără să fie forțată? 3. Canaturile porții ar trebui să fie făcute din lemn, PVC sau metal. 4. Care este dimensiunea canaturilor? Dar greutatea lor? 5. Cât spațiu este disponibil pentru instalarea motorului (în lateral)?
Somfy EXPERT este un program dedicat partenerilor autorizaţi Somfy care, prin natura activităţii lor, deservesc relaţia comercială cu consumatorii finali.
1. Au o echipă de specialiști dedicată integral proiectului tău 2. Au un spațiu de prezentare unde să descoperi și să testezi cele mai recente soluții Somfy 3. Pot realiza o analiză personalizată a proiectului tău, cu soluții adaptate bugetului și nevoilor tale 4. Respectă termenele de implementare 5. Realizează o ofertă de preț detaliată, tehnică 6. Instalează produsele în siguranță 7. Oferă asistență cu explicații ale modului de funcționare a instalației 8. Oferă garanția unei instalări bine realizate 9. Oferă asistență ulterioară pentru ca tu să-ți poți adapta echipamentele în ritmul propriu și în funcție de nevoile casei 10. Asigură calitatea Somfy.
1. Cerând firmei de instalare o ofertă de preț detaliată, care va specifica marca și referințele motorului. 2. Verificând marca inscripţionatǎ pe telecomanda echipamentului.
Dacă vrei o soluție evolutivă pentru a începe să conectezi toate echipamentele compatibile motorizate, cum ar fi rulourile sau jaluzelele, alege unitatea de comandă TaHoma® pentru întreaga locuinţǎ. Astfel vei putea adăuga treptat dispozitive noi Somfy sau de la partenerii Somfy, precum detectori de mișcare, senzori de deschidere, dispozitive pentru reglarea intensității luminii, sisteme de control al temperaturii etc.
Dacă vrei să conectezi echipamente doar pentru o zonǎ a casei, ca de exemplu pentru ferestre (perdele, jaluzele, ecrane de protecție, obloane etc.), alege unitatea de comandǎ Connexoon Ferestre.
Ce să verifici înainte de a selecta un sistem de alarmă: 1. Suprafața și tipul locuinței (casă, apartament, număr de etaje). Acestea sunt elemente esențiale pe care să le iei în considerare când îți alegi alarma. 2. O conexiune Wi-Fi pentru a primi alerte pe telefon, prin intremediul aplicaţiei dedicate, dacă apare o problemă. 3. Dacă ai o grădină, gândește-te să adaugi la sistemul de alarmă detectori de mișcare sau o cameră de supraveghere pentru exterior.
Ce să verifici înainte de a selecta un sistem motorizat: 1. Ce fel de ecrane de protecție exterioare preferi? Două opțiuni: alege dintre un ecran de protecție exterior standard și un ecran Zip. Ecranele Zip oferă avantaje precum: material perfect întins, o rezistență mai mare la vânt și întuneric total. 2. Care este unghiul peretelui? Sistemele motorizate pentru ecranele exterioare pot fi instalate numai pe pereți perfect drepți (unghi de 180°). 3. Ce calitate a materialului este necesară? Vei determina care produs este potrivit pentru tine în funcție de anumite criterii: rezistența la razele UV și la vremea rea, întreținerea ușoară etc.
Ce să verifici înainte de a selecta un sistem motorizat: 1. Ce tip de sistem de motorizare a rulourilor ar trebui să selectezi? De exterior sau de interior? 2. Ce tip de instalare ar trebui să selectezi? Montare pe peretele exterior, încorporare în perete sau integrate? 3. Unde este situat racordul electric? La stânga sau la dreapta (văzut din interior)? 4. Pentru a instala o soluție solară, consultă un profesionist!
TaHoma®® este în prezent una dintre cele mai cuprinzătoare soluții de pe piață pentru locuințe inteligente.
Este o unitate de comandă prin care controlezi echipamentele conectate din locuință: sisteme de umbrire pentru ferestre, acces, alarme, încălzire, iluminat, etc.). Gestionarea se poate face de acasă sau când ești în mișcare, folosind aplicaţia dedicată pentru mobil sau computerul.
Da, ai nevoie de conexiune la internet pentru a te înregistra, a conecta echipamentele, a configura TaHoma® și a controla echipamentele de la distanță.
Am conceput automatizarea casei astfel încât să fie flexibilă, accesibilă și scalabilă. Poți să conectezi casa cu ușurință începând cu rulourile, apoi, în timp, pe etape, să continui cu ușa garajului, sistemele de umbrire interioară, iluminatul și așa mai departe. Intră în legatură cu noi sau solicită o ofertă de la partenerii Somfy Expert din zona ta.
Nu ai de ce să-ți faci griji! Bateria și modulul GSM preiau comanda, cu o durată a bateriei de 3 luni. Vei fi informat despre cele mai mici probleme care apar la oricare dintre echipamentele conectate sau despre eventualele intruziuni în casa ta, chiar și dacă are loc o pană de curent.
Sunt instalate trei tipuri de detectoare, cu niveluri de detecție diferite. Totul este aranjat astfel încât animalul tău de companie să se poată mișca liber prin casă, fără să interfereze cu TaHoma® și cu echipamentele conectate.
Sigur că nu. Soluțiile Somfy de automatizare a casei pot fi instalate la fel de ușor în clădiri noi, ca și în cele în curs de renovare.