Somfy lucrează pentru a oferi soluții coerente tuturor utilizatorilor săi.
Aplicația TaHoma este cea mai nouă aplicație care are atât de multe de oferit pentru tine: funcții extinse și compatibilități, design și interfață de utilizare moderne, actualizări regulate. Mai multe informații aici despre trecerea la noua aplicație.
Verificați aici noile compatibilități ale unității dvs. Connexoon cu noua aplicație: Care sunt noile compatibilități pe care le câștig în urma trecerii de la aplicația mea Connexoon la aplicația TaHoma?
Aplicațiile Connexoon vor funcționa în continuare până în 2027. Cu toate acestea, nu vor mai fi actualizate.
Dimpotrivă, aplicația TaHoma este actualizată în mod regulat, oferind noi posibilități și compatibilități.
Trecerea de la aplicația Connexoon la aplicația TaHoma este definitivă. După ce ați schimbat, nu veți mai putea reveni la aplicațiile Connexoon.
Aplicația TaHoma oferă un design și o interfață nou-nouță. De asemenea, extinde domeniul de aplicare al compatibilității.
Nu te vei mai limita la anumite categorii de produse (acces, ferestre, terasa...) ci vei beneficia de compatibilitati cu :
Dacă utilizați o unitate Connexoon io, toate produsele io devin compatibile, inclusiv produsele io ale partenerilor:
• Termostat și valve
• Senzori
• Motorizări (pentru protecția ferestrelor și acces)
• Produse de încălzire Atlantic io
• Dispozitive Velux io
• Și altele !
Dacă utilizați un Connexoon RTS, toate produsele RTS devin compatibile
• Iluminat
• Terasă
Pentru unitățile Connexoon, atât pentru io, cât și pentru RTS, sunt disponibile acum compatibilitățile cloud la cloud și IP. Soluția ta este compatibilă cu produsele Somfy protect, termostatul Somfy conectat dar și senzorul de consum Schneider, iluminatul și prizele Legrand, Sonos, Philips Hue sau gateway-ul Intesis AC.
Descoperiți toate compatibilitățile aici:
• Lista de compatibilități a aplicației Connexoon IO și TaHoma
• Lista de compatibilități a aplicației Connexoon RTS și TaHoma
Trecând de la o aplicație Connexoon la aplicația TaHoma, veți pierde compatibilitatea cu sirena Somfy io și alarma Somfy RTD.
Toate celelalte produse Somfy rămân compatibile cu aplicația TaHoma.
Unele funcții disponibile în aplicațiile Connexoon nu sunt disponibile cu aplicația TaHoma.
Din păcate, nu este posibilă integrarea motoarelor wireless de la alți producători în TaHoma®/TaHoma® switch//TaHoma® DIN Rail sau Connectivity kit decât dacă producătorul oferă o interfață compatibilă.
Dacă producătorul oferă o interfață compatibilă, acest lucru poate fi posibil numai în cazul TaHoma / TaHoma switch.
Dacă este posibil, întrebați direct dezvoltatorul imobiliar sau producătorul.
Veți găsi aici toate interfețele compatibile și partenerii TaHoma®.
Pentru a face acest lucru, trebuie să setați produsele Velux în modul învățare și să scanați sau să căutați echipamentele și TaHoma®. Apoi, lăsați-vă ghidați pas cu pas de aplicația TaHoma®. În funcție de transmițătorul Velux (transmițător unidirecțional sau bidirecțional), produsul este pus într-o stare diferită de pregătire pentru învățare.
Contactați Velux pentru informații despre modelul pe care îl utilizați.
LED-ul Connectivity kit-ului dvs. vă poate oferi informații despre starea acestuia:
TaHoma switch este o unitate de comandă inteligentă pentru a conecta și centraliza echipamentele din locuință de la Somfy și de la mărci partenere. Este compatibilă cu trei protocoale radio: io home-control, RTS și Zigbee 3.0. De asemenea, permite compatibilitate Cloud și cu principalii asistenți vocali de pe piață. TaHoma switch este conectată la noua aplicație TaHoma, care permite crearea de scenarii manuale, planificate și avansate și multe alte funcții.
Connectivity kit este un gateway pentru a controla motorizările și iluminarea Somfy din aplicația TaHoma sau prin intermediul unui asistent vocal (cu un Asistent vocal suplimentar). Connectivity kit folosește două protocoale radio Somfy: io home-control și RTS. Chiar dacă folosesc aceeași aplicație, Connectivity kit oferă mai puține funcții decât TaHoma switch, de exemplu, pot fi create doar scenarii manuale.
Connectivity kit este compatibil cu principalele soluții de motorizare Somfy (pentru rulouri, porți, uși de garaj, jaluzele interioare, copertine...) și iluminat.
Datorită unui parteneriat cu Velux, motoarele lor io pot fi, de asemenea, integrate în soluție
Connectivity kit nu este compatibil cu senzorii Somfy, soluțiile de securitate și încălzire, receptoarele de acces io și RTS și echipamentele pentru locuință ale altor mărci.
Click aici pentru a verifica compatibilitatea echipamentului dvs.
Când sunt conectate la un Connectivity kit, funcțiile aplicației TaHoma sunt limitate. Connectivity kit nu permite programarea. Cu toate acestea, le puteți crea, în anumite condiții, din aplicația Asistentului Vocal (cu utilizarea unui Asistent Vocal suplimentar).
Dacă ați șters un produs din aplicația dvs. TaHoma și doriți să-l adăugați din nou, urmăriți tutorialul dedicat cum să adăugați echipamente și produse noi în aplicația TaHoma®?
Pentru a afla, deschideți aplicația TaHoma® și faceți clic pe „meniu plus”, apoi selectați asistență și asistență avansată. Versiunea unității dvs. de automatizare a locuinței (TaHoma, TaHoma switch, Connectivity Kit sau TaHoma DIN-Rail) va fi disponibilă.
La prima conectare, actualizarea va fi propusă automat dar și de fiecare dată când este disponibilă o nouă versiune. Cea mai bună procedură constă în oprirea/pornirea sursei de alimentare. Apoi actualizarea va începe automat.
De asemenea, puteți deschide aplicația TaHoma și să faceți clic pe „meniu plus”, apoi să selectați ”unitatea mea”. Mergeți la ”actualizarea unității” și veți fi ghidați pas cu pas. Dacă este disponibilă o versiune mai nouă a software-ului, selectați instalați actualizarea acum sau instalați diseară. Pentru a beneficia mereu de cele mai recente actualizări, puteți selecta în această secțiune actualizarea automată a unității dvs.
Click aici pentru răspuns.
Dacă LED-ul de la unitatea TaHoma®, TaHoma® switch sau Connectivity kit este roșu, înseamnă că nu are conexiune la Internet. Vă rugăm să verificați următoarele porturi. Aceste porturi trebuie să fie activate pentru a conecta TaHoma® la Internet.
Fără conexiune la internet, nu veți putea face nimic. Conexiunea la internet este obligatorie.
Dacă unitatea dvs TaHoma® , TaHoma® switch, Connectivity kit sau TaHoma DIN-Rail V2 este deja înregistrată, nu o veți putea înregistra din nou. Numărul PIN al unității de automatizare a locuinței este asociat contului de utilizator.
În cadrul contului în aplicație, puteți schimba adresa de e-mail și, prin urmare, numele de utilizator.
Tehnologia Apple HomeKit oferă o modalitate ușoară și sigură de a controla accesoriile compatibile HomeKit folosind aplicația Apple Home și Siri pe iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod sau Mac.
Peste 50 de mărci din întreaga lume oferă produse care sunt compatibile cu HomeKit* și dispozitivele dvs. Apple - și tot mai multe pe drum....
Și acum și unitățile noastre de comandă inteligente TaHoma®,TaHoma switch , Connectivity kit și TaHoma DIN Rail V2! ( nu și TaHoma DIN Rail V1)
TaHoma, TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit sunt compatibile cu Apple Homekit*, nu și TaHoma DIN Rail V1. Datorită compatibilității, vă puteți controla echipamentul Somfy pentru locuință fie din aplicația Siri, fie din aplicația Apple Home.
Aplicația TaHoma® permite conectarea între echipamentele pentru locuință și dispozitivul de control folosind tehnologia HomeKit*. Această legătură este o conexiune locală directă între unitatea folosită pentru a controla (TaHoma, TaHoma switch, TaHoma DIN -Rail V2 și Connectivity kit) și echipamentul pe care îl controlează.
Această conexiune necesită o dezvoltare specifică cu software încorporat (deci local) în fiecare unitate.
Notă: compatibilitățile obișnuite dezvoltate pentru TaHoma® cu alți parteneri de servicii au funcționat în cea mai mare parte prin Cloud.
Fiecare generație de unitate de automatizare trebuie să urmeze un proces de certificare specific.
Noile unități TaHoma® produse (inclusiv TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit) au fost actualizate pentru a include specificațiile HomeKit:
Dacă aveți deja TaHoma® acasă (sau obțineți unul fără detalii HomeKit): funcționează. Utilizați doar aplicația TaHoma® pentru a iniția legătura către HomeKit (consultați tutorialul despre HomeKit direct în aplicația TaHoma®).
O selecție de echipamente Somfy este compatibilă cu tehnologia HomeKit* prin TaHoma® (inclusiv TaHoma V2, TaHoma switch, TaHoma DIN Rail V2 și Connectivity kit), conform aprobării Apple:
HomeKit permite doar scenarii create în aplicația Home („scenarii”).
În consecință: scenariile TaHoma® nu sunt disponibile în HomeKit (pentru TaHoma clasic și aplicația TaHoma). Dar puteți crea scenarii în aplicația Home, care includ echipamente Somfy!
Pentru a face acest lucru, deschideți aplicația TaHoma® și faceți clic pe „meniu plus”, apoi selectați „unitatea mea”. În categoria opțiuni unitate, activați sau dezactivați indicatorul luminos.
Click aici pentru a afla răspunsul.