- Home
- Suport
- Întrebări frecvente
- Ce fac dacă unitatea mea TaHoma®/TaHoma® switch sau Connectivity kit luminează roșu?
Ce fac dacă unitatea mea TaHoma®/TaHoma® switch sau Connectivity kit luminează roșu?
Dacă LED-ul de la unitatea TaHoma®, TaHoma® switch sau Connectivity kit este roșu, înseamnă că nu are conexiune la Internet. Vă rugăm să verificați următoarele porturi. Aceste porturi trebuie să fie activate pentru a conecta TaHoma® la Internet.
Unitatea TaHoma®/TaHoma® switch / Connectivity kit accesează următoarele porturi prin parteneri externi la distanță:
- 53 (DNS, UDP+TCP)
- 80 (HTTP, TCP)
- 443 (HTTPS, TCP)
- 123 (NTP, UDP)
- 18888 (TB, UDP)
Acestea trebuie să fie accesibile din exterior. Pe plan intern, un port liber TB (de obicei > 10.000) este căutat și folosit automat. Protocolul utilizat este prezentat între paranteze. Interfața de instalare poate fi găsită în diferite zone ale meniului de configurare, în funcție de routerul/furnizorul de firewall pe care îl utilizați. Vă rugăm să consultați manualul de utilizare pentru detalii.
Conexiunile de intrare sau transferurile de porturi nu trebuie să fie configurate, deoarece TaHoma®/TaHoma® switch/Connectivity kit funcționează exclusiv ca client.