Click here to zoom
Gateway pentru controlul echipamentelor cu motorizare Somfy și produselor de iluminat din aplicație & vocal.
Puteți adăuga până la douăzeci de produse (inclusiv produse Velux) în orice moment cu ajutorul aplicației TaHoma® și puteți crea scenarii personalizate pentru a vă controla echipamentele din locuință și a vă simplifica viața.
Odată ce dispozitivele dvs. inteligente pentru locuință sunt conectate la aplicație, controlați-le de la distanță, în grupuri sau individual cu smartphone-ul dvs. sau vocal, prin intermediul asistenților vocali.
Controlați-vă echipamentele prin intermediul aplicației, individual sau grupat, de oriunde v-ați afla.
Tutorial: cum să vă controlați echipamentele cu aplicația TaHoma®?
Puteți verifica starea echipamentului dvs. pentru locuință direct în aplicație în timp real. De exemplu, într-o zi caniculară, verificați și controlați rulourile de oriunde pentru a vă asigura că vă păstrați casa răcoroasă.
Tutorial: cum să verificați starea echipamentului dvs. în aplicația TaHoma®?
Bucurați-vă de o casă confortabilă și economisiți timp zilnic prin crearea, personalizarea și lansarea scenariilor preferate printr-o atingere sau prin control vocal.
Tutorial: cum să creați scenarii în aplicația TaHoma®?
Personalizați-vă meniul aplicației salvând echipamentul, camerele sau scenariile preferate în „My Favourites”. De asemenea, puteți crea afișajul care vi se potrivește cu trei dimensiuni de bloc disponibile, inclusiv acces rapid și funcții de comandă rapidă.
Tutorial: Cum puteți utiliza preferințele în aplicația TaHoma®?
Datorită partenerului nostru IFTTT, utilizați geolocalizarea pentru a vă deschide automat poarta când ajungeți pe strada dvs.
*Compatibilitatea produsului cu Apple Homekit poate varia în funcție de țară. Vă rugăm să contactați reprezentantul local Somfy pentru mai multe informații.
La prima conectare, actualizarea va fi propusă automat dar și de fiecare dată când este disponibilă o nouă versiune. Cea mai bună procedură constă în oprirea/pornirea sursei de alimentare. Apoi actualizarea va începe automat.
De asemenea, puteți deschide aplicația TaHoma și să faceți clic pe „meniu plus”, apoi să selectați ”unitatea mea”. Mergeți la ”actualizarea unității” și veți fi ghidați pas cu pas. Dacă este disponibilă o versiune mai nouă a software-ului, selectați instalați actualizarea acum sau instalați diseară. Pentru a beneficia mereu de cele mai recente actualizări, puteți selecta în această secțiune actualizarea automată a unității dvs.
Dacă LED-ul de la unitatea TaHoma®, TaHoma® switch sau Connectivity kit este roșu, înseamnă că nu are conexiune la Internet. Vă rugăm să verificați următoarele porturi. Aceste porturi trebuie să fie activate pentru a conecta TaHoma® la Internet.
Fără conexiune la internet, nu veți putea face nimic. Conexiunea la internet este obligatorie.
Pentru a face acest lucru, deschideți aplicația TaHoma® și faceți clic pe „meniu plus”, apoi selectați „unitatea mea”. În categoria opțiuni unitate, activați sau dezactivați indicatorul luminos.